J.E.A.M.

Trassel

Publicerad 2012-09-19 21:21:09 i Elionora

Mitt hår=kaooos
Jag har inte tuperst håret eller något, bara f
Haft håret i en boll hela dan o så när jag tar ut den ser skiten ut såhär! Asså shiit! Jag kommer behöva ta 1 kg hårinpakning för att reda ut trasslet. Jag ooorkar inte...
För övrigt så gjorde jag nyss klart min powerpoint till engelskan! Jag sket i Grave encounters, den var för skräckig eller vad man ska säga haha! Men jag tog The woman in black istället! Hoppas det gär bra imorrn nu då bara. På fredag ska vi i jeam förresten sova över hos Jolene! Wiiihooo! Superkul ska det bli! Vi hörs mer imorrn eller kanske lite senare! Nu ska jag hoppa in i duschen. Tudiluu!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela