J.E.A.M.

sökte på "happy" på google, gissa vem som kom upp! (bilden)

Publicerad 2012-09-16 19:06:00 i Mikaela

Har inte vart så bra update från min sida denna helgen, men jag kan ärligt säga att jag inte gjort någonting. Såhär har min dag sett ut:

# vaknade + frukost
# såg på tv
# kollade på ett avsnitt svenska hollywood fruar
# pluggade
# kollade på några mer avsnitt av svenska hollywood fruar
# duschade
# åt mat (tacos!)
# duschade ut min hårinpackning
# va på datan
# lurade jolene på telefon att jag var en gammal gubbe som hette Kurt. Och ja, hon gick på det.
Och nu har vi kommit fram till den spännande punkten på vad jag gör nu,
# äter walkers (chips från scotland..)

Oooo rolig söndag osv!!

Kommentarer

Postat av: Katja

Publicerad 2012-09-16 19:21:17

Sv: Det var riktigt gott :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela