J.E.A.M.

Att komma på en rubrik ..

Publicerad 2012-09-03 18:55:20 i Jolene

Haj!
Efter skolan gick jag och Elionora på stan (why u no blogga?). Sen så kom Saga, Elina och Ingrid för att möta mig på stan så vi gick och fika på det "vanliga stället", höhö. Så vi åt där sen så gick vi till Gina och sedan så åkte jag hem till saga och hade det allmänt trevligt där! Haha, lärde henne hur man ska använda twitter!
Tror förresten att jag börjar bli sjuk. Hade världens halsont i helgen och nu är jag skit snuvig och har en massiv huvudvärk som inte vill ge sig. Rackarns.
Här får ni en allmänt trevlig bild också. Älska forever alone killen!

/Jolene

Kommentarer

Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Publicerad 2012-09-03 19:40:38

Hejsan snygging!
Vill bara tala om att det är en tävling i min blogg där du kan vinna 2 valfria smycken som kommer få dig att glittra i höstvädret! Kika in och anmäl dig, PUSS!
http://saandriiiee.blogg.se/2012/september/vill-2-valfria-smycken.html#comment

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela