J.E.A.M.

3 saker som gör mig förvirrad

Publicerad 2012-09-08 09:18:00 i Jolene

Här är en hypnos snurra som får mig att känna mig ännu mer förvirrad..
 
 
1. Alltså är det bara jag som inte fattar någonting när det kommer till X-men filmerna?! Såg den som kom först och sen såg jag Wolverine som tydligen är den som är först eller något? Såhär är det när man ska göra film: Man gör dom i ordning! Inte en massa huller om buller tjaffs. Tycker ju de filmerna jag sett är bra men tycker bara det är krångligt när man inte vet vilken ordning de egentligen ska vara. Åh. Jag blir så förvirrad.
 
 
2. Hästskit på vägarna. Min hund tycker att det är mysigt att rulla sig i det. Det är då definitift inte roligt. Kan man bara inte ta med nån sopsäck och en liten skyffel som kan hänga i sadeln när man ska rida? Va? Va? Åh. Jag blir så förvirrad.
 
 
3. Flugor. Varför i hela världen ska de vara just där jag är? Har de inget bättre att göra än att flyga på mig hela tiden och surra i örat. Värst är miniflugorna. De rackarna är svåra att se och surrar så himlans mycket när de kommer nära ens öra. Varför kan ni inte sitta på elledningar som fåglarna gör? Åh. Jag blir så förvirrad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela