J.E.A.M.

Perfection=imagination

Publicerad 2012-10-02 18:37:03 i Elionora

Varför kan inget få vara perfekt, bara för en liten stund? När gräset äntligen är grönt varför ska en ko komma och äta upp allt. Väldigt bra sak att gämföra med men ja. Jag vill inte snacka så mycket om det här i bloggen men jag har inte bloggat så mycket idag så behövde skriva om något.
Har ni nånsin känt er att nått alltid ska komma ivägen? Ja detta var ju ett roligt inlägg men ah.
Kul att jag skrev i mitt "Disney" inlägg att man ska lämna det förflutna bakom sig, men det kan vara svårare än vad man tror. Och vissa kan verkligen gå över gränsen.
Mina närmaste vet vad detta handlar om och tack för att ni finns<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela