J.E.A.M.

Klippa mig

Publicerad 2012-05-18 17:05:54 i Jolene

Nu ska jag dra till frisören (aka min syster) på salongen och klippa mig. Kommer en kompis till oss dit också, så vi ska gå och äta thaimat sen tror jag. Michelle och pappa är på tractorpulling, skulle åkt med men jag orkade inte vara där till kl. 00:00 typ :)
Anyways; Har haft en riktig bloggdag i dag. Även om ni inte ser det så har jag fixat en massa på bloggen idag. Mestadels på designen och sånt.
Hare gött! ;)

När jag var hårmodell åt Nathalie (syster). Gick typ i femman och hade lugg! :D

Kommentarer

Postat av: Alice - Bilderbyalice

Publicerad 2012-05-18 18:35:22

Hejhej, jag har en tävling på min blogg där man vinner valfritt skal, skulle vara super skojj om du vill vara med. direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/may/tavling.html#comment

Allt bra?? (:

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela