J.E.A.M.

Kommentarer

Postat av: Lina Holgersson

Publicerad 2012-05-17 22:27:25

Hej :) Ville bara säga hej och vad söta ni är :)



Tänkte tipsa lite om min blogg med. :)

Just nu är jag med som kandidat i Miss Universe och skulle verkligen bli superglad om du röstade på mej. Länk och så finns i bloggen. (Skriv gärna om du röstar) så att jag kan skriva och tacka dej sen :)



Har också frågestund i bloggen nu osv, så fråga gärna någon fråga. Tänkte svara på allt.



Kram //Lina

Postat av: Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD FAN!)

Publicerad 2012-05-18 12:51:13

sv; Tyvärr. Tror inte det går, det är såna här local files :) Och med det menas det att jag har låtarna på datorn. Men kan lägga in en länk på min blogg :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela