J.E.A.M.

skolavslutning!

Publicerad 2012-06-15 06:59:49 i Mikaela

Haloj, mikaela här. fyfan vad vi suger på att blogga just nu, men det har vart så himla mycket i skolan det senaste, förra veckan och veckan innan det var det inlämningar och prov nästan varje dag! usch usch usch! haha, och denna veckan har vi bara vart med klassen och städat osv. så man blir ju rätt trött nu på slutet haha. 

Iallafall, idag är det skolanvslutning, YIIPPI! Vi ska ju även få våra betyg, fast jag vet villka betyg jag kommer få på nästan allt redan, men det blir ju ändå lite nervöst! Haha, just nu sitter jag och väntar på Jolene som ska locka mitt hår. kan intre göra det på mej själv, sist jag försökte fick jag ett brännmärke på halsen.. 

Jag, ska iallafall försöka att bättra min bloggning nu, ni som bloggar på blogg.se har ni sett att det är en ny plattform? verkar helt okej tycker jag! 
Tumblr_m5n5zamutu1rya0sbo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela