J.E.A.M.

Mikaela - dag 1

Publicerad 2012-06-20 13:59:26 i 30 Dagar

 
1# jag är livrädd för maskar.
 
2# jag har haft glasögon sen jag var cirka 2-3 år.
 
3# jag ska antagligen börja använda linser, ska på synundersökning den 29 juni, är supertaggad för det!
 
4# jag är en datanörd men inte det minsta teknisk.
 
5# jag tycker att bulldogar är bland det sötaste som finns!
 
6# jag går ofta in i dörr-kanter..
 
7# jag tycker att fötter är äckliga.
 
8# jag vill bli frisör och det har jag velat sen jag fick en dröm om det när jag var runt fyra.
 
9# jag träffade adela när jag var tio, men för några veckor sedan fick vi reda på att vi hade gått i samma dans när vi va små! 
 
10# jag gör tydligen en konstig min varje gång jag ska le på ett kort..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela