J.E.A.M.

Jolene - Dag 2

Publicerad 2012-06-21 18:31:49 i 30 Dagar

Dag 02 - Min familj
Min familj är den bästa! Älskar dom över allt annat. Tyvärr hade jag inga bilder på Nathalie, Marie och Lars så på bilden är det mamma, pappa, Michelle och Sigge såklart :) Pappa jobbar inom industri. Mamma jobbar inom sjukvården typ. Lars jobbar med ... ja, jag tror att han jobbar med traktorer och sånt :) Marie bor i Norge och jobbar som dagisfröken, Nathalie jobbar som frisör och Michelle är 13 och ska börja på högstadiet i höst. Sen är jag faster också, fast det blev jag när jag var .. hm.. 5. Men jag får nog stoppa där, men måste bara tillägga min farmor. Hon finns alltid där, liksom alla i min familj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela