J.E.A.M.

home

Publicerad 2012-06-24 15:58:59 i Mikaela

Hello, kom hem för cirka en timme sen, hade super kul med Nathalie! Och dom katterna var så himla gosiga, eller en av dom iallafall.. haha!
Vi kollade även på lite film, nån av nattis alla hundra beck filmer, som jag inte vet vad den heter, sen kollade vi på en annan film imorses när vi åt frukost, vet inte vad den heller hete men den var faktist bra. lite lång bara. 
 
Bild på våran frukost, för er som vill se..
 
Igår kollade vi också på någon film, den hete de bortglömda, var en spansk skräck-film, men den var inte så himla läskig och på slutet fatta man inte hur allt hade hängt ihop ungäfär. aja, förut så gick vi till frasses och åt lite glass, första gången jag var där faktist, haha! 
Tryck på bilden för att komma till Nathalies blogg!
 

Kommentarer

Postat av: Emma Lannebrink

Publicerad 2012-06-24 23:03:24

Tjenare vännen, tänkte berätta att jag har frågestund och det skulle vara jätte kul om du vill ställa några frågor?
Här har du länk till frågestunden http://adhdochfoto.blogg.se/2012/june/fragestund.html

Och rösta gärna på min väska här, du får länk! http://adhdochfoto.blogg.se/2012/june/rosta-pa-min-vaska.html#comment

Sorry om du inte tycker om sånna här kommentarer.
Kram!

Postat av: Sandra SG

Publicerad 2012-06-25 00:08:37

fin blogg du har

Svar: tack!
None None

Postat av: SAGA LINNES

Publicerad 2012-06-25 13:29:10

Allt bra med dig denna måndag? :)

Svar: Ajjemän! Själv då? :D
None None

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela