J.E.A.M.

elionora - dag 9&10

Publicerad 2012-06-28 13:00:47 i

Dag 9&10 - Min favoritplats&Mitt favoritland
Thailand

Jag har bara varit där en gång men det räkte för att göra detta till min absoluta favoritplats. Det har precis allt jag älskar, varmt skönt klimat, vackra kritvita stränder med helr klarblått vatten, djungel, mysiga små byar, stora storstäder och sisst men inte minst(eller jo det är nog minst hah) apor. Jag älskar söta små apor.. Och dom springer runt helt vilda där ju. Vem kan motstå en sån liten underbar sak. Synd att man inte får ta med sig en apa på flyget hem till Sverige...

Kommentarer

Postat av: Nathalie :)

Publicerad 2012-06-28 13:32:25

sv: (Mikaela), nej ta det lugnt! du är jätte fin! :))

Postat av: l i l l t h i l d a ♥

Publicerad 2012-06-28 18:12:05

Hej gullis, vilken härlig blogg du har! :)
Bloglovinbyte? :)

Postat av: Nathalie :)

Publicerad 2012-06-28 20:58:32

sv: (Mikaela) men det är bara du som tycker det! :P den försvinnre ändå snart när jag publicerar lite mer inlägg ;) <33

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela