J.E.A.M.

elionora - dag 2

Publicerad 2012-06-21 22:49:50 i 30 Dagar

Dag 2 - Min familj
 

Jaa hur ka man börja.. min familj är den bästa familj man någonsin kan få! Jag älskar den oerhört mycket och är tacksam över att jag har dom. På bilden har ni alla i min familj, förutom mig då.
Jag har 2 lilasystrar. Isabella är snart 11år och Angelica som snart är 6år.
Min mamma är nyutbildad lärare men jobbar just som dagisfröken. När det gäller pappa så är det lite svårt att förklara vad han jobbar med kort men han jobbar i alla fall på ett företag som heter paroc som chef. Stavas chef så? Haha skit samma, boss. :D

Kommentarer

Postat av: Maddez ♥

Publicerad 2012-06-21 23:33:22

Hej ! :)
Några planer inför imorgon, Midsommar :) ?
Kram♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela