J.E.A.M.

elionora - dag 1

Publicerad 2012-06-20 20:17:56 i 30 Dagar


Dag 1.En bild på mig och 10 fakta
 
1. Jag säger lotchon inatället för lotion.
 
2.Jag vill bli mäklare.
 
3. Jag vill köpa ett sommarstuga i thailand nån gång i framtiden.
 
4.När jag var runt 3/4 år så trodde jag att det fanns dinosarier i våran källare.
 
5.Jag är har jättesvårt för att simma i havet på djupt vatten då jag tror att de ska komma äckliga fiskar o nafsa mig i tårna.
 
6.Jag är livrädd för hajar.
 
7.Jag kan inte sova utan att täcket täcker exakt hela mig (bara ansiktet får sticka fram då jag ser ut som en påskkärring xd ).
 
8.Jag tycker att vissa gamla människor är gulliga.
 
9.Jag älskar apor.
 
10.Jag skulle vilja flytta till New York eller Paris.

Kommentarer

Postat av: Nathalie :)

Publicerad 2012-06-21 16:37:13

(Elionora) Haha vad läskigt!! Nästan allt stämde in på mig också! :D <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela