J.E.A.M.

satt där i 2,5 timmar!

Publicerad 2012-07-10 18:14:05 i Mikaela

Hhaha, skulle nog inte vart så glad som jag var förrut.. att prova linser var hemskt..  Först så kom han som skulle hjälpa mej och så, och han satte in dom, jag hade väldigt bra reflexer då, haha.. Blinkade typ hela tiden. sen efter ett tag när dom väl var inne, så fick jag gå till ett annat litet rum, där jag skulle ta ut dom, själv, som jag sa i förra inlägget så var min tid klockan 14.30, och när det (vad jag trodde) hade gått runt fem minuter så sa mormor att klockan var kvart i 4.. Och jag hade inte fårr ut dom på en timme.. haha. Men det är inte det värsta, jag fick fortfaramde inte ut dom, och jag trodde att mina ögon typ skulle dö eller nått. Men vid tjugo i fem så var dom äääntligen ute. men då sa dom att jag skulle sätta i  dom igen, tur att det var lättare iallafall, det tog bara nån minut! Men fyy ovh halv sju måste jag ta ut dom igen.. får bara ha i dom i 2 timmar idag.. ojoj, jag kommer sitta uppe hela kvällen och försöka få ut dom.. haha.. 
Nu: dax o klippa naglarna! dom var tydligen lite för långa om man ska ta av och på linser..
 
Bild från google. 

Kommentarer

Postat av: Nathalie Tegelstam

Publicerad 2012-07-13 19:24:27

Allt bra idag? :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela