J.E.A.M.

rock'n'roll

Publicerad 2012-07-10 00:01:33 i Mikaela

Asså åååhhh, vad vi suger på att blogga, förlåt! 
 
Gissa vad som händer imorgon? NO MORE GLASÖGON, NO MORE GLASÖGON! Japp, jag ska till optikern och hämta mina linser! WOOHHOO
Längtar sjukt mycket just nu! 
 
Vill ni veta en kul grej? Haha, jag går ju i spanska i skolan, så på min fb har jag skrivit att jag kan svenska, engelska och spanish. Och det har stått så i över ett år. Men så märkte jag nyss att det inte alls står spanish, det står "spanglich"haha vafan? Så tänk ifall de som gått in på min profil tror att jag kan prata värsta arab språket? Hahaha! Fixat nu iallafall.. 
116569146_large
 bild från weheartit.com! 
 
Ska försöka uptatera mer! /mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela