J.E.A.M.

BARADISH!

Publicerad 2012-07-14 21:01:51 i Jolene

Nej men hej!
 
Kommer inte ens i håg senaste gången jag bloggade. Men jag har vart väldigt upptagen faktiskt. Men nu ska jag kolla på tv. Jag. Är. Så. Bra. På. Att. Blogga. 
 
Ser ni förresten att designen är "ny", fixade den nyss. Så himla enkel men vi vill ha den så, så att e ja.. :) Måste smsa Angelica snart också btw för att vi ska va någon dag så att jag kan visa henne grunderna i bloggdesign och så att hon kan vara med och kolla hur jag gör när jag gör hennes. 
Hejdå på er era gurkor. Blev sugen på dipp nu så herrrrrå (Kände mig som 12 där...) 
 
Här får ni en gammal "random" bild på köpet. Fy vad töntig och cool jag kände mig där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela