J.E.A.M.

Wallpapers

Publicerad 2012-04-16 18:02:25 i Jolene

Tydligen bara jag som inte har varit ute och sprungit idag men kom igen! Vem väljer inte att käka ostbågar istället för att springa? Lyssnar för tillfället på musik och gör kemi :D Fattade inte SO-uppgiften som ska vara klar på fredag men jag ska allt ta ett litet snack med läraren minsann.
Just det förresten, i går tapetserade mamma och pappa om i mitt rum! Super fint blev det, mycket ljusare och fräschare blev det. Plus att mina blåa tapeter inte passade bra till furu dom dessa tapeter gör! Här har ni en väldigt fin bild ... Finare i verkligheten ! :D

Kommentarer

Postat av: DAVID

Publicerad 2012-04-16 18:47:44

sv: tack! :) Ja, det har jag, jag har kusiner där! :D



Fint mönster!

Postat av: Alicia H

Publicerad 2012-04-16 20:59:19

Supersnyggt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela