J.E.A.M.

Vi går på upptäcktsfärd i jolenes farmors hus

Publicerad 2012-04-04 18:42:50 i Mikaela

Hej! Igår så han jag inte och blogga som jag egentligen ville, åkte till stan vid två, då gick jag och köpte godis som jag skulle lägga i ett påsk ägg, sen så jag gick till sjukhuset där mormor jobbar och hämtade ett täcke i en kudde som jag skulle ha med mej till jolene.


När ja väl kom hem till jolene så gick ja ut i gömde mitt påsk ägg i deras trädgård och när alla hade kommit så gick vi ut o letats påskägg! Haha :D Jag fick Fannys! 
Resten av kvällen så såg vi på film, prata och laga + år mat!
Vi va även ute och gjorde lite roligheter hehe, men ja, superkul! Bild på Moi och Nathalie!
Angående rubriken.. Haha kom på en liten låt som gick så när vi va ute i deras "lada" eller vad det va och skulle leta efter lite saker. Haha :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela