J.E.A.M.

Never again

Publicerad 2012-04-13 18:41:29 i Mikaela

Hej, aa som Elionora skrev förut så har vi haft en slags fotbolls-turnering idag, istället för skolan. Först så var det typ gruppspel så vi skulle köra mot två andra klasser, och gissa vad? JAG stog i mål.. Första matchen släppte jag in ett, och andra matchen inget, dom två matchens vann vi, och kom till semi-final, och jag sa flera gånger att jag inte kunde stå i mål och att jag inte ville, men no-no, " Mikaela du är ju så bra på i stå i mål.." Yea right.. Jag släppte in typ 6 mål eller nått. Sen så hjälpte det inte precis att hela skolan typ satt och kollade på, sen så kunde jag ju inte precis bara gå därifrån, under matchen men asså gud fick typ mega-damp i mej, eller vad man säger.. Så aa det var typ jag som gjorde att vi förlorade.. Så förlåt d2! But what you gonna do now eyyy


/Mikaela

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela