J.E.A.M.

My new record.

Publicerad 2012-04-29 11:27:42 i Jolene

Asså wtf?! När jag läser våran blogg vad de andra har skrivit så kommer det här inlägget upp! Mikaela?! Vafan!? Din lilla bajskorv! Skyll inte ifrån dig nu! :D Plus att Adela har snott min rurik på ett inlägg! Vad är det här för grejer ni håller på med era fiskmåsar? :o
Anyway, har inte bloggat på sistone. Har faktiskt inte varit på internet i 2 och en halv dag nu, rekord! Känns faktiskt bra! Ända anledningen till att jag går in nu är för att jag missade Vampire Diaries i fredags och ska se det nu! XOXO.
Har inga bilder på datorn så det fick bli denna! :I

Kommentarer

Postat av: ~ L I N N ~

Publicerad 2012-04-29 11:40:54

Skönt att höra!

Jorå min var helt okej ! :-D

Postat av: ~ L I N N ~

Publicerad 2012-04-29 12:09:30

Hih okej, trevligt! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela