J.E.A.M.

mini mikaela

Publicerad 2012-04-01 23:07:25 i Mikaela - roligheter

Alltså, det här var mitt skolporträtt i typ trean eller tvåan, och som ni ser så blev det inte sådär speciellt super bra.. hehe Vet ni vad det står på sidan av dom glassögonen? Det står "barbie". Ja vi behöver väl inte säga så mycket mer om dom.. Och vad hände med mitt hår?? Fy vad kort det va sen så ser det helt orange ut för jag hade nyss haft "skrik"-rött hår, och det roliga är att ett litet tag efter denna bilden togs klippte jag mej ännu kortare typ till öronen , den kvällen stog jag framför spegelen och grät för jag tyckte att jag såg ut som en bebis.. Hade inte sätt detta på hur länge som helst och i onsdags kom en från min förr-förra klass (för vi går i samma skolan nu, fast hon i en annan klass), och vissa mej den och jag kunde inte göra nått annat än o skratta! haha
/mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela