J.E.A.M.

boom chicka bow wow

Publicerad 2012-04-01 17:52:25 i Mikaela

Hej! Gud vad jag har längtat efter att börjra blogga här! Jag heter Mikaela Larsson och är M.et i JEAM , alltså en av de fyra som kommer blogga här! Kommer bli super!
Jag heter mikaela då som jag nyss sa, bor i en lite skit by mitt ute i ingenstans.. Blev 15 år för ett tag sen, går i drillning (ni vet, när man snurrar än pinne?hehe) och ehm .. ja går i skolan. ha-ha
jag har haft 3 eller 4 bloggar förut alla är borta nu, förutom den jag hade senast med adela (http://twelveofivee.blogg.se) fast den har vi slutat blogga på nu. :) Svenskan för min del är väl kanske inte den bästa men jolene sa att hon skulle blocka mej från bloggen om jag inte skrev med stor bokstav, så det är väl bäst att jag gör det!  haha Och när jag säger svenskan menar jag inte att jag inte är svensk eller att jag inte kan prata svenska menade bara det med stavningen! så ingen misstolk nu! hehe
såhär ser jag ut, ha de bäst !
/M

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Publicerad 2012-04-01 19:31:04

SVAR: Visst kan vi göra ett bloglovinbyte :D Lägger till dig direkt :D

Postat av: Erica

Publicerad 2012-04-01 19:38:14

Sv: Absolut, jag lägger till dig nu :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-04-01 19:39:05

Väntar med något något möjligt byte tills det kommit fler inlägg så jag kan få en uppfattning om det är en blogg jag kommer att läsa eller inte.. Följer bara bloggar som jag verkligen vill läsa.. Vill inte sitta och bara hoppa över massor med inlägg på bloglovin bara för att folk vill göra byten =P Men jag kollar in senare i veckan igen =)

Postat av: streetstyle ~

Publicerad 2012-04-01 19:43:30

söt :)

allt bra?

Postat av: Maddez ♥

Publicerad 2012-04-01 20:02:01

Ja visst ! :)

Lägg till mig & skriv vilket följarnummer det blev så gör jag samma sak sen :)

Kram♥

Postat av: lovisa

Publicerad 2012-04-01 20:04:50

SV: Gärna! Har en länk i menyn, säg till när du har följt mig så följer ja tbx :)

Postat av: ♫♪ Sandra T

Publicerad 2012-04-01 20:21:07

ha en fin vecka :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela