J.E.A.M.

A short story about me

Publicerad 2012-04-01 22:26:40 i Jolene

Hello!
Jag heter Jolene och är alltså J:et i JEAM. Tydligen bara jag som har en rubrik som faktiskt har med inlägget att göra? Hihi! ;)
I alla fall, jag är en fräknig blondin bosatt ute mitt i ingenstans.. Jag bor med min mamma, pappa, en utav mina syskon och min hund Sigge. Jag hatar allt som har med sport att göra. Suger på matte. Älskar allt sött och gott och att se på film. Äsch, vad tusan ska man säga för jag kommer inte på något ... Jo, jag har gjort designen! Väldigt enkel och stilren, men det är så vi vill ha den :D Gillar att göra designer till blogg.se! Funderar på att lägga ut lite tips på det någon gång ibland :D
Ha det super bra nu!

Kommentarer

Postat av: Eva-Lotta

Publicerad 2012-04-01 22:34:07

Sv: Följer redan! :)

Postat av: Daniel

Publicerad 2012-04-01 22:39:34

sv: ok, lagt till i bloglovin( nr7)

Postat av: Eva-Lotta

Publicerad 2012-04-01 22:48:17

SV: nice :D Bara bra, sj? :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela