J.E.A.M.

A faraway country

Publicerad 2012-04-08 21:19:56 i Elionora

Ååhh jag vill utomlands! En kritvit strand, skinande sol, värme, palmer! Jusst nu vill jag inget heldre än att resa iväg nånstans, Thailand helst! Jag älskar Thailand! Alla måste åka dit nån gång under sitt liv! Jag var där en gång för nått år sedan och det var helt underbart! Jag ska köpa en liten bangaloo eller vad det heter på en vacker strand i Phuket haha :D
Jag längtar verkligen tillbaka!
Får väll drömma lite och kolla på dessa bilder+bilden på det underbara hotell vi bodde på "snyft" .

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-04-08 22:57:18

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-2.html#comment

Postat av: - bbella aka huuynh ::

Publicerad 2012-04-09 09:28:15

godmorgon hoppas du har sovit gott :

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-09 11:52:35

YOH

Jag ska göra en videoblogg, men har noll inperation... så NI FÅR BESTÄMMA VAD DEN SKA HANDLA OM!



Men det låter väll lite tråkigt, va?

Så läsaren med den bästa idèen vinner två länkar! En i inlägget & den 2:a i själva videon! Jag slår vad att den personen kommer få besökar rekord!



Aja, här hittar du iaf inlägget:



http://cocoz.blogg.se/2012/april/videoblogg-men-om-vad.html



Hajj dåååh!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela