J.E.A.M.

Yesterday

Publicerad 2012-09-16 11:01:00 i Elionora

Det blev lite smått dålig bloggning från min sida igår så tänkte bara skriva ett inlägg om gårdagen.
Vid 12:40 så mötte jag upp Stina för att gå en sväng. Den svängen blev väldigt lång kan jag säga hahah! Vi stannade på nån lekplats i margretelund och hade det lite smått kul i klätterställningen x)
Vi gick väll runt i typ hela stan hehe. Lite senare på kvällen så åkte vi till donken med Josef och Robin där vi väntade på några som aldrig kom. Så vi drog ut istället. Jag orkar inte berätta allt men det slutade med att jag och Stina gick hem vid 23:00 vettskrämda och med en puls på 220 slag i sekunden haha. Jo men visst det får vi ta och göra om!
Så Stina sov över hos mig sen för ingen av oss ville sova ensamma efter den natten haha..

Jag bloggar mera senare men här kommer lite bilder från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela