J.E.A.M.

Kungarna av tylösand

Publicerad 2012-09-25 23:12:39 i Elionora

Kollade nyss klart på ett avsnitt av kungarna av tylösand. Jag har lite åsikter om de olika medverkande eller vad man ska säga. Så jag tänkte dela med mig lite av den jag tycker sämst om och den jag tycker bäst om i programmet.

Erica(Lady lapdance) - Seriöst, jag stör mig sjukt mycket på henne! Hon är världens bitch och jättedryg! Hon skapar alltid bråk och skyller på de andra. Och så klagar hon över allt! Sååå störande, blir sur bara jag tänker på henne. Och så gillar jag inte hennes röst heller men den kan hon ju inte hjälpa haha. Kolla på programmet på kanal 5 play så fattar ni vad jag menar.

Jockiboi- Störtskön! Han är jätterolig att kolla på! Det var en kyckling som hette gullefjun.. Haha ni fattar om ni kollar på programmet hahah! Fast han är riktigt vidrig också! Han var inte lika vidrig då som nu, nu är han ju värsta alkoholisten ju hah. Men han är go ändå. Typ alla vet ju hur jocke är så behöver inte snacka mer om han, ni kan ju ta o checka hans blogg: http://jockibois.se/
Ja det var det jag hade o säga just nu, bloggar mer imorgon, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela