J.E.A.M.

Disney

Publicerad 2012-10-01 21:56:46 i Elionora

Jag kan nog aldrig bli för gammal för disney. Det var ju en jättestor del av min barndom. Ens största dröm var att bli en prinsessa. Ibland önskar jag att mitt liv var en disney film, och så levde de lycklinga i alla sina dar..Disney lärde mig många saker fastän man inte tänkte på det. Men de finns inpräglat långt där inne, hos mig i alla fall. Man ska aldrig ge upp sina drömmar för det är en önskan som ditt hjärta gör, men även mirakel tar lite tid. Hakona Matata, låt inte det förflutna förstöra din framtid. Lämna det förflutna bakom dig.
Vad tycker ni om Disney? :)

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2012-10-02 14:04:07

Fint :-D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela