J.E.A.M.

Update med gammal bild

Publicerad 2012-05-09 20:53:33 i Jolene

Hello!

Mitt internet på Ipaden är konstigt (ovanligt..) så jag får väl blogga på datorn som in the old days. Tyvärr har jag inga nya bilder på datorn så ni får en bild på Mikaela och Adela när vi var och åt pizza för typ ett halvår sen! Hihih, vi skulle se på Breaking Dawn efter! :D

Pappa och lillasyster ser på Ishockey och mamma på något annat pogramm. Vet inte vad jag ska göra dock.

Haha, idag hade vi på JEAM ett litet bloggmöte (fy vad töntigt det lät!) och bestämde att var och en ska blogga minst 2 inlägg per dag. Så här kommer det att uppdateras!

Nu får ni ha det bra! ♥ /Jolene
Ps. Det har gått sjukt många veckor sedan veckans blogg men vi ska ta tag i det i veckan hoppas jag :D

Kommentarer

Postat av: Ronja Sundberg

Publicerad 2012-05-10 06:55:42

Jag fick dom av mina föräldrar när jag var i cypern, så jag vet inte riktigt :)

Postat av: Ronja Sundberg

Publicerad 2012-05-10 07:11:03

Eller nej, det va inte dom, jag köpte dom aldrig, vi va i en klädsbutik, och bara tog nå kläder, och sen tog jag dom där, men om du skulle vela köpa dom, så finns dom på hm. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela