J.E.A.M.

Söndagen

Publicerad 2012-09-16 19:41:00 i Jolene

Hola amigos! 
 
Jag gör väl också en sån där lista som Mikaela gjort, för jag har ett sånt intressant liv liksom. Öö, ah.
 
> Vaknade och såg på tv
> Åt lite godis som blev kvar sen igår.
> Åt frukost
> Duscha
> Gjorde SO
> Såg på Inception (bästa läxan ever! Ska göra en redovisning på filmen sen)
> Satt vid datorn och kollade bloggar.
> Pratade med Mikaela i telefon. (Sv: Ah, men precis. Jag trodde att det var nån gubbe med tjejröst, ryggont och käpp behov som jag pratade med..)
> Sitta vid datorn jao.
> Nu ska jag se klart på Men in black, eftersom jag somnade till den igår, hehe..
 
 
 
Ps. Mikaela, din bild syns inte din fjomp.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela