J.E.A.M.

Slö söndag

Publicerad 2012-09-30 14:22:20 i Elionora

Hola!
Just nu ligger jag osminkad i sängen klädd i mammas gamla klänning jag provade förut och inte orkat ta av mig. Asså vad har det varit med mig på det sisstonde? Jag har varit så otroligt trött! Nu skulle jag egentligen städa mitt rum men jag har intd lust med det, jag orkar inte för de är så trååkigt. Jag vill göra nått jag får typ instängningspanik eller nått. Jag vill va ute, hitta på nått. Men jag vet inte vad och med vem sä då blir de såhär istället..
Fast nu blev jag glad igen! Haha pojkvännen Robin smsade nyss och ville att jag skulle komma bort till han. Så jaa där har ni dagens planer. Nu ska jag slänga på mig mjukisbyxor eller nått(orkar bara inte sätta på mig nått annat just nu) och dra iväg till han. Ha en bra dag allihopa, kram!

Kommentarer

Postat av: ♥ Ella ♥

Publicerad 2012-09-30 14:31:06

Har ni gjort designen själva? :) Den var superfin!

Postat av: erica

Publicerad 2012-09-30 17:09:19

http://www.nattstad.se/Livetsomerica

- ny header!
- 5 första får en gratis header
- svar på tal!
- skype?, med vem?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela