J.E.A.M.

Sep. 18, 2012

Publicerad 2012-09-18 21:37:13 i Mikaela

Mitt förra inlägg skulle publecerats vid 18.00 men det hade visst inte gjort det då.. Aja!


Hur rädda skulle ni bli om ni hittade en halv död mus på köksmattan?
Som jag precis gjorde.. USCH. Fattar ni hjärtattacken? Och nu har vi gått runt och letat efter andra halvan av den.. Men vi hittar den inte!? Antingen så har katterna ätit upp den, eller så kommer man väl få en till hjärtatack när man någon gång inom framtiden hittar ett mus huvud liggandes, trevligt liksom. Vet ej om jag kommer sova bra idag, tänk om katterna har lagt den någonstans i mitt rum liksom? Ne, fy!

Och bara för det så slänger jag in en bild på häx-katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela