J.E.A.M.

patetiskt

Publicerad 2012-09-28 20:05:00 i Mikaela

Tänkte skriva ett riktigt brakar inlägg om en sak jag tänkt på, speciellt riktat mot er bloggare.

Har ni tänkt på att de som bloggar alltid får massa hat kommentarer osv, där folk kan skirva vad de vill, precis vad de känner för helt anonymt så att ingen kan svara, eller så man inte vet vem det är. Ni som sitter bakom dataskärmen och skriver sådant här till dom, hur tänker ni egentligen? Fattar inte ni att det faktsit sitter en människa bakom bloggen. som faktiskt läser kommentarerna?  Har ni verkligen så dåligt självförtorende så att ni måste trycka ner andra för att själva må bra? Hur skulle ni känna om ni får jätte många  hatkommntarer varje dag? (som ex. kenza o andra stor bloggare.) Och varför får de hat kommentarer? Jag fattar inte det iallafall, det är ju trots allt deras egna blogg, där de kan skriva precis vad de vill, gillar man det inte, så finns det alltid ett kryss uppe i hörent på datorn. klika där, istället för på kommentars fältet och lämna en hat kommentar där ni skriver ex. "Fyfan vilka fula kläder du har, jag hatar din blogg, sluta vara så ful" osv. Jag tycker iallafall ni är patetiska. 
 
Som tur är så är inte detta en så speciellt stor blogg så vi får nästan aldrig hat, men tänk om den växer och blir en av sveriges största bloggar? (Man får väl dröma..hehe) Undra hur det känns i början när man inte är van, man liksom går upp på morgonen och sätter sej framför datorn för att göra ett godmorgon inlägg, och man ser att man har fått massa nya kommentarer, och då är det ju klart att man läser dom och så hittar man bara massa hat. Dålig start på dagen asså, kanske man går runt hela dagen och vet i skallen att X antal personer säger att de hatar en, eller att de tycker man är ful. Usch. Man måste nog ha ett ganska bra självförtroende. 
 
Aja, iallafall vad tycker ni om hat kommentarer? Jag kan stolt säga att jag aldrig någonsin lämnat en hat kommentar.
 
Nej tack. 
 
 
 
Detta är absolut inte riktat mot något vi har fått på våran blogg, bara något jag tänk på hos alla de stor bloggar.

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2012-09-28 21:09:54

Det är minst sagt patetiskt,. jag fattar inte hur man kan stå ut med det :/ Efter ett tag kanske man vänjer sig vid sånt då och då, men det gör det ju inte okej och det är ändå något som alltid finns där? Hatkommentarer är fegt, har man problem så kan man lika gärna gå fram till en person och säga sånt. Det är ju lättare att ta då..

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-29 10:35:26

Ja eran blogg var verkligen mycket bra.
Eran kommer jag att följa hoppas att ni följer min :)
ha det bra. Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2012-09-29 10:35:40

Ja eran blogg var verkligen mycket bra.
Eran kommer jag att följa hoppas att ni följer min :)
ha det bra. Kram

Postat av: MorMor

Publicerad 2012-09-29 11:55:48

Jättebra skrivet Mikaela!!!
Ha en riktigt bra namnsdag idag lördag!!!!
kramar i massor

Postat av: Liinn ♥

Publicerad 2012-09-30 11:34:48

Hatkommentarer, och hat över huvud taget är bara fånigt!
Hat gör ingen nytta här i världen! Jag har aldrig lämnat en hat kommentar, och aldrig fått någon riktigt elak kommentar heller (Y) Det är jag glad över!

Postat av: Anna T - Nörd & Filmskapare

Publicerad 2012-09-30 15:02:11

Nä usch, riktigt hemskt! Förmodligen kommer det från folk som är avundsjuka eller som du säger som har dåligt självförtroende men det är riktigt drygt, riktigt fånigt. Har aldrig fått någon hatkommentar på denna blogg men fick det förut på typ bilddagboken men det var bara att försöka ignorera.

Postat av: Daniel

Publicerad 2012-09-30 23:26:32

Man kan ju gissa att det är stackare med väldigt dåligt självförtroende som skriver sånt....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela