J.E.A.M.

música y deberes

Publicerad 2012-09-19 16:46:56 i Elionora

Kände mig lite exotisk och spännande när jag skrev min rubrik på spanska. Ne jag skojja bara, det betyder i alla fall för er som inte vet "Musik & läxor" för det är vad jag sysslar med just nu.
Vi har fått i uppgift i engelskan att se en film och redovisa den på engelska med hjälp av en powerpoint som jag håller på att göra och träna in vad jag ska säga. Jag tänkte prata om "Grave encounters" men funderar faktiskt på stt byta till en annan nu i sissta sekund men ah. Tjockar mig även med lite naturgodis mormor köpt ^^
Det som just nu spelas i mina hörlurar är "Ridin' dirty" med Chamillionaire. Har haft den i huvudet jättelänge ju asså.. They see me rollin' they hatin'.. Lalala:D
Lite bilder jag och små syrrorna tog i Photo booth förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela