J.E.A.M.

Last day in hell

Publicerad 2012-09-12 22:11:00 i Elionora

Imorgon är det sissta dagen vi går i skolan denna vecka! Gud så skönt! Vi har ju studiedag på fredag! Okej skolan är inte helvetet men det lät mycket bättre än "last day in school" lixom? Haha
Imorgon efter skolan så ska jag, Adela, Mikaela och Jolene (kanske några fler, har inte riktigt koll) till Mcdonalds. Vet att vi gjorde det förra veckan men shit happens.. Hahah efter det så ska jag cykla in till stan för att köpa lite kläder, om jag hittar nått trevligt dårrå. Resten av dagen kommer sen att ägnas åt att städa.. Min pojkvän kommer ju på fredag så får ju plocka undan lite. Ja just nu kan man nämligen ha lite svårt för att gå i mitt rum utan att trampa p saker men nu behöver vi inte prata mer om det hehe..
Bloggar mer imorgon, godnatt readers!
Gammal bild från arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela