J.E.A.M.

Kaosmorgon

Publicerad 2012-09-26 22:17:54 i Elionora

Hej bloggen! Känner att jag inte bloggat sä mycket idag. Denna morgon började inte så bra. Vi hade gympa i skogen(orientering) första lektionen. Jag har fortfarande lite ont i foten sen jag skadade mig så de va inte så kul att springa. Jag kom vilse och hade ingen aning om var jag var, och så kommer en jävla älg! Jag får damp och går där ifrån och ringer mamma. Sen kommer en till fucking älg, så nu var det en stor älgtjyr och en kalv! Asså dafuq vilket damp jag fick när de började följa efter mig, jag sprang som en jävla dåre och visste inte var jag var. De slutade med att jag hittade motorvägen och fick gå på den tillbaka till samlingsplatsen.. Inte förren jag kom upp på motorvägen slutade de följa efter mig. Det var skitläskigt verkligen! Jag var ju vilse, kall och hade ont i foten. I ca 20 min yrade jag runt i skogen med 2 älgar i hälarna..
Det var det jag hade o säga just nu. Idag var jag med Ellen efter skolan förresten. Vi kollade på film, sex and the city. Mysigt! Ellen somnade också.. Haha gullunge ^^

Kommentarer

Postat av: Eva-Lotta

Publicerad 2012-11-05 22:45:55

ÄLG! :3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela