J.E.A.M.

It's fkn hot

Publicerad 2012-09-24 22:50:07 i Elionora

Seriöst, jag dör. Jag kokar. Det är meeegavarmt i mitt rum just nu! Himla oskönt! Jag kan. Verkligen inte sova när det är för varmt! Plus att jag har fobi för att sova utan nått tävke eller filt på mig. Lixom inte ens än arm får sticka ut. Orkar inte ens berätta varför jag har sån fobi men det känns som nån kommer rycka i min fot om den sticker ut till exempel. Haha..jag svettaaaas. Usch.
Tänkte bara dela med mig av detta på bloggen, sov gott everybody!
Bara för att jag var så varm så längtade jag efter snö och sökte på det på google för att få en fin bild. Nu sittee jag limmad framför min iphone och kollar på vackra vinter/snö bilder. Jag gillar verkligen vintern endå. Eller i alla fall utseendet på vintern x))

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3433689/images/2012/pic_5060c767e087c36b704040e2.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela