J.E.A.M.

Gurka, bröd och drömjobbet

Publicerad 2012-09-25 16:03:18 i Elionora

Bytte precis om till myskläder och sitter nu och äter mellanmål. Är ju så ruskigt och kallt väder ute så att komma in i värmen och mysa med mjukisbyxor var inte det sämsta! Idag så ska jag bara sitta i soffan och göra läxor i SO. Jag ska göra en powerpoing om mitt drömjobb, fastighetsmäklare asså. Fast jag är också intresserad över att bli advokat. Det enda problemet är att man lixom måste försvara kriminella. T.ex om jag ska försvara en som är misstänkt för mord och jag lixom VET att han är skyldig och så ska jag försöka ge han så milt straff som möjligt eller till och med få han frisläppt! Jag vill ju att han ska sitta inne länge! Ska kanske bli domare i stället.. Fast jag har inte läst något om det så vet inte. Hur som helst, nu ska jag ta mig en varm kopp te och mysa i soffan framför läxan(william spetz style). Haha tycker ni ska kolla på det klippet bara för det, men jag bloggar från iphonen så kan inte lägga in en sån där video där nere så här kommer länken istället, ha det bra!
http://m.youtube.com/watch?v=avfusVBdNSQ

Kommentarer

Postat av: DIYS

Publicerad 2012-09-25 16:23:46

gurka är super :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela