J.E.A.M.

Fin hund.

Publicerad 2012-09-13 21:31:00 i Jolene

Efter skolan gick jag, Mikaela, Adela och Elionora till McDonald's som de flesta redan vet vid det här laget, haha. Hade jättemysigt och skratta så mycket att jag nästan fick kramp i magen. Vi pratade bland annat om att byta portal pga att blogg.se inte "annonserar" bloggar så mycket, som Mikaela nämnde. Men vi får se. Alla verkar lite extra pepprade till att börja blogga mer nu. Och det kommer att komma upp en massa nya videoinlägg. 
 
Eftersom blogg.se's bloggapp aldrig funkar i princip så lägger jag ut den här bilden som egentligen skulle publicerats för två dagar sen typ. Så himla störande. I alla fall så är bilden på min söta hund Sigge! Hahaha, han har så himlans mycket löst skinn så de är bara att dra det framåt, och han bryr sig inte ens.

Kommentarer

Postat av: J E N N I F E R

Publicerad 2012-09-14 18:27:23

Hejsan! Jag har nyss startat veckans blogg hos mig och det skulle vara grymt om du ville vara med och tävla!
DIREKTLÄNK: http://honjennifer.myshowroom.se/2012/09/14/veckans-blogg/#comment
KRAM!

Postat av: Nathalie :)

Publicerad 2012-09-14 20:39:05

Så sjukt sööt!!! :D <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela