J.E.A.M.

Dags-planer & gårdagen

Publicerad 2012-09-29 10:49:21 i Elionora

Godmorgon!
Nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska dra till stan och köpa en klänning jag tittat lite på. Och vi ska på släktkalas idag och har typ inget att ha på mig annars. Så det blir antagligen att göra iordning mig, dra till stan och sedan vid 14:30 att åka och hämta Robin som ska följa med på kalaset. När jag ändå håller på så kan jag ju snacka lite om gårdagen också.
Igår så hade vi "forskarfredag" på De la gardie gymnasiet. Vi var i olika grupper o i vår grupp fick vi typ lära oss hur olika fåglar ser ut och hur de låter.. Skittråkigt! Dagen var långt under förväntningarna! De började ju med att vi fick lyssna på en 2 timmars lång dötrist föreläsning.. Aja. Efter skolan gick jag en sväng med Jolene, Adela och Mikaela. Jag köpte 5 par strumpbyxor och sedan käkade vi baugette på Fiffler's. Adela följde med mig hem en snabbis. På kvällen runt 20:00 så cyklade jag iväg för att möta Josef o sedan cykla till Robin. Vi chillade sedan bara runt lite o va på donken och så. Men jag bloggar mera sen, hade!

Kommentarer

Postat av: Från vara den fula. Till den snygga.

Publicerad 2012-09-29 11:37:19

TAck =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela