J.E.A.M.

24/9-2012

Publicerad 2012-09-24 18:28:56 i Elionora

Har ni tänkt på att på många av mina inlägg så står det i slutet: Detta inlägg skulle publiceras blablabla. Detr för att jag amtagligen hade dålig internetanslutning när jag skulle publicera det så när jag senare märker att det inte är publicerat så får jag helt enkelt publicera inlägget då istället. Haha. I alla fall, över till vad jag gjort idag, intressant..
Efter skolan så åkte jag hem för att lämna väskan och sedan cyklade jag tillbaka för att träffa Robin. Har saknat han jättemycket. Vi gick hem till han och chillade där. Mysigt! Vid 18:30 så gick jag med han till det stället där han tränar. Nu sitter jag i alla fall nersjunken i soffan och funderar på att börja skriva på SO:n som jag inte ens börjat med och som ska redovisas på torsdag. Yea men jag bloggar mer sen!
Robin tog min mobil och tog 1000 fula kort på mig, och när jag tog på han så tar han min mobil o tar bort. Så smart som jag är så tar jag hans mobil och tar kort på honom utan att tänka på att jag inte har tillgång till dom efteråt haha.. Här är 3 failade bilder han tog iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela