J.E.A.M.

Orientering

Publicerad 2012-10-02 21:25:33 i Jolene

Hej! Idag har vi haft orientering halva dagen. Hade jätte ont i huvudet innan men sen när man hade orienterat i en halvtimme ungefär så tänkte man inte på det, och sen var det borta. Dock är huvudvärken tillbaka och jag går och lägger mig redan nu(kl 21:00!).
I skogen så hände det något jätte konstigt med sidan av min fot. Jag måste ha trampat snett. Trodde att det hade gett sig förut men när jag skulle göra saker med foten sen när jag kom hem så började det sticka (kan man säga så?) i benet och det gjorde jätte ont i foten :o

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Farmor kom och hämta ifrån bussen så jag, lillasyster och kusinen stannade där och åt. Alla somnade på soffan där också eftersom alla tre hade varit och orienterat (dock inte på samma ställe).
Roligt inlägg osv..

Fy för orientering och plugg (Dock var orienteringen GANSKA kul, hehe)

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2012-10-02 21:40:29

Grymt snygg på bilden

Postat av: Kira

Publicerad 2012-10-02 21:49:43

Supergullig blogg ni har! Checka gärna in min! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela