J.E.A.M.

Plugga

Publicerad 2012-05-19 15:49:21 i Jolene

Hellu Hellu!

Asså varför tänker jag på en häst när jag säger plugga ?

Har inte bloggar idag tyvärr. Jag har bland annat gjort lite läxor och lite annat smått och gott. Nej men usch vad töntigt det lät! Aja!
Jag hatar föresten att man inte kommer på ett skit att blogga om när man bloggar via blogg.se's app. Det står helt still i huvudet. Inget intressant! När man bloggar på datorn finns det alltid något som ploppar upp i huvudet. Nej, nu är jag tråkig, hejdå!

GLÖM INTE att anmäla er till veckans blogg! Det är en länk längst upp i menyn! :D ha det super !:)

Waaaa! Kom på en sak, jag tänker på hästar för att man kan ju säga plugghäst! Smartass var jag där!

Kommentarer

Postat av: Åsa♥

Publicerad 2012-05-19 16:10:17

Sv: Okej, det spelar ingen roll för mig, när du har tid? :) Ikväll fast?



Kul att du är med! Jag skall vara med i er veckans blogg!

Postat av: Åsa♥

Publicerad 2012-05-19 17:21:14

Fint du skriver! :)

Kika in vem som vann i dagens blogg! Om du vann eller inte spelar ingen roll, du kan vara med igen! :))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela