J.E.A.M.

I waaant

Publicerad 2012-05-29 19:22:36 i Mikaela

Från stylebytyra.se!

 

Kommentarer

Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Publicerad 2012-05-29 19:55:31

Du framstod dig själv som största idioten precis... "varför visar du inte upp dina designer som du nu syr eller något, du skrev ju det själv att det var din stora dröm." om du nu hade kollade in mina kategorier hade du sett att det står klart och tydligt "jag syr" där lägger jag upp alla grejer jag har sytt. Som sagt, du framstod bara dig själv som största idioten bara för att du inte hade tagit uppmärksamhet och letat om jag nu hade en sån kategori eller inte :)

Postat av: william

Publicerad 2012-05-29 23:42:05

fina:D



SV; Naw tackar så himla mycket:D Blir så Glad^^

Och säg gärna vad du tycker om mina "Remember the Past" modellbilder som jag har tagit på Louise:D

Postat av: Linii

Publicerad 2012-05-30 12:58:02

3 bloggar har nu utsetts till veckans blogg, blev du en av dom? Om inte så får ni en ny chans igen! Blir det tillräckligt många deltagare i nästa omgång dras fler vinnare, annars kör jag på det vanliga med endast 1 vinnare. Så tipsa gärna om tävlingen i er blogg för att öka chansen! :)

------

Om du vann så skicka så fort som möjligt en bild

du vill ska visas i min meny. Gör det till min e-mail som du hittar på bloggen. Tack för att ni deltog! ♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela