J.E.A.M.

Jolene - Dag 1

Publicerad 2012-06-20 13:32:22 i 30 Dagar

Dag 1 - En bild på mig och 10 fakta.
1. Jag älskar historia, alltså inte grottmän och stenåldern och sån skit. Typ kungar, krig och revolutioner osv.
 
2. Jag är en "bokmal". 
 
3. Jag älskar myskläder och hemma har jag inget annat, det är typ som en regel. Man kan liksom inte ha fina kläder när man myser hemma. Det går inte.
 
4. På mitt skolfoto i sjuan (vi ska ju börja nian nu) ser jag ut som ringaren i Nottredam som ska viska nåt till Esmeralda. Seriöst. Skojar inte. Om jag hade haft orange hår och gröna kläder skulle man inte märkt nån skillnad. Lovar.
 
5. När jag var typ 12 döpte jag min dator till Lizzie för då trodde jag på nåt konstigt sätt att den skulle sluta krångla. Hemn... ja, normalt as usual.
 
6. När jag var liten bodde min och min familj i Californien. "När jag blir stor" ska jag flytta tillbaka eller till NY. Big dreams, I know. Planerar också att bli en superstjärna. Japp. Just so you know. Kom inte och be mig om pengar bara eftersom jag också planerar att bli rik.
 
7. Jag brukar drömma om tv-serier. Alltså om jag sett på något tv-serie mycket så drömmer jag om dom. En gång drömde jag om att Sarah Jessica Parker (från SATC) vinkade till mig, men sen fick jag reda på att hon vinkade till någon bakom... Jag har också drömt om att jag var med i en talkshow med Nina Dobrev, Paul Wesley och Ian Somerhalder (De i Vampire Diaries.).
 
8. Jag brukar alltid somna as tidigt när jag ska sova över med kompisar. Kul för dom att jag somnar typ vid 11 eller nåt. 
 
9. Av någon orsak brukar jag ge mina kompisar bitchslapps helt random. Det bara kommer, känner jag för det gör jag det. Gotta do what I gotta do liksom. Går inte en låt så? Typ : Gotta do what I gotta do, gotta say what i gotta say, I'm going my own way. Jo, det gör det! 
 
10. Gillar inte att gå barfota. Nej, usch. Sockar is tha deal. Man måste ha sockar. Annars fryser man och vad som helst kan hända?! Näej, sockar är ett måste för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela