J.E.A.M.

badkruka

Publicerad 2012-06-28 21:15:16 i

Haloj!
Idag åkte jag in till stan vid halv ett med jolene vi gick sedan och möte badkrukan adela för att gå till framnäs och bada. Ja, jag var där igår också men det är ju himla gött! Haha, man får ju passa på medans det inte regnar. Men tror det skulle va fint nu ett tag. Har faktist solat en del också, vet inte riktigt ifall jag kan bli brun, tror att jag alltid bara har kommit in i mellan halv brun och sen är sommaren slut typ, men detta året ska jag f*n bli brun! Haha! men brände mej i ansiktet så nu ser jag helt rosa ut på kinderna, väldans vackert.. 
Bild på moi och Adela! (vet inte varför den blev så suddig, förlåt haha!) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela