J.E.A.M.

adela - dag 1

Publicerad 2012-06-20 14:49:41 i 30 Dagar

1#  Jag kan äta bearnaise sås till nästan allt
 
2# Jag har flyttat typ 6 gånger sen jag föddes, jag ska flytta om typ 2 månader.
 
3# jag fryser nästan alltid.
 
4# jag hatar att bada ( kan bara bada om det är i varmt vatten)
 
5# jag älskar att idrotta, med bollar.
 
6# Min mormor kommer ifrån sydamerika.
 
7# jag ska snart få tandställning
 
8# jordgubbar är min absolut favorit frukt.
 
9# En gång fastnade jag med huvudet i grinden på kronprinsessans slott på Öland.
 
10# Jag och Mikaela brukade brottas i morgonrockar på kvällarna typ för 3-4 år sen.

Kommentarer

Postat av: AmandaTuremark

Publicerad 2012-06-20 15:57:46

Vacker blogg söta du!


Kolla gärna en sväng på min blogg ^^

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela