J.E.A.M.

Satan vad varmt det är!

Publicerad 2012-07-25 18:12:08 i Mikaela

Herregud, ena dagen regnar det och man klagar på att det är för kallt, o andra dagen klagar man på att det är för varmt.. haha svensk sommar.. 
 
Hoppas att värmen håller i sej iallafall, även fast det är så varmt att det känns som om man ska dö. Låg ute och sola förrut i cirka 45 minuter men sen klarade jag det inte mer, dels för att jag blev uttråkad, och dels för att det var så j*vla varmt att, aa.. att jag nästan trodde jag skulle dö av överhetnad. (Vet inte om det är ett ord.. Men.. Nu är det det iallafall.) 
 
 
JOLENE: Jag hade faktist tatt solkräm..:s
 
 
Vet att ni diggar bilden..

Kommentarer

Postat av: Nathalie :)

Publicerad 2012-07-25 19:47:38

sv: hihi tack Mikaela! :D men ordet "brunis" stämmer inte riktigt ;) <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela