J.E.A.M.

oj vad mycket text det blev.. Haha!

Publicerad 2012-07-01 21:01:26 i Mikaela

Fredag: Skulle med mamma till stan, först så åkte vi upp till min mormor och morfar och va hos dom i cirka två timmar. Sen åkte vi till en optiker där jag hade syn undersökning och lins testar grej, dom mätte mina ögon osv, så om två veckor ska jag dit igen och då får jag mina linser, överlycklig! Jag och mamma gick även och luncha, och kollade lite i affärer sjukt mycket reor nu. Hittade två linnen, en ring, ett puder och faktist så köpte jag ett par solglasögon, tror faktist det var första gången jag köpte ett par solglasögon. Varför jag gjorde det nu är för att jag äntligen kommer bli av med mina vanliga glasögon! 
Senare på fredagen så vart jag med Jolene på bio, the vow, aka, älska mej igen, jätte fin film faktist! Vi sov hemma hos Jolenes syster den kvällen,  för hon var borta den helgen så vi var själva, super mysigt! Vi va väl uppe till någon gång runt tre sen sommna vi, haha! 
 
Lördag: Vaknade ju med Jolene, och vi gick ut och kolla på stan ett tag men sedan skulle hon åka hem, så jag ringde mormor och åkte hem till dom ett tag. Men sedan vid kvart i sex så åkte jag ner till stadsparken för att se på några band som skulle uppträda med Elionora och Nathalie. Dom första timmarna var det sjukt segt, as dåliga band som man aldrig hört förut ungäfer, men vid nio blev det lite mer fart, pantonez kom och vi stog typ längst fram till scenen, haha. Sen så höll dom på och kasta vatten på publiken, kan ju säga att man blev lagom blöt, haha! 
När det vart slut så träffade vi ett handbolls lag från Barcelona. Så vi typ stog och prata med dom i lite mindre än än timme. Riktigt charmiga killar!
 
Och jag vet, ser as konstig ut på bilden, men man får väl bjuda lite på sej! Haha! 
 
Söndag: Sov hemma hos mormor och morfar, dom är typ bäst! hihi! Men cyklade till Elionora vid kvart över tio. Vi åkte sedan till delagardi, (en skola), där vi träffade Catarina, jätte snäll tjej! Vi gick in i gympasalen och kollade på en handbolls match mellan lidköping, och det spanska laget vi träffade igår.När matchen vart slut var vi med dom ett tag, men efter cirka en timme skulle dom åka till göteborg. Sista gången vi såg dom, haha! Jag och Elionora gick sedan till donken och satt där i typ två timmar och bara prata, mys! 
Och nu sitter jag här och skriver och skriver en text som antagligen inte så många kommer läsa, haha! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela