J.E.A.M.

gammal bild på mej och adela!

Publicerad 2012-07-20 19:58:54 i Mikaela

Hallo! tänkte bara dela lite av vad jag gjort idag, haha! 
i morses åkte jag in till stan med mamma, vi åkte o fika hos mormor och morfar först, sedan gick vi och kollade i lite affärer, hittade 2st linnen, en lite tjockare tröja o en halsduk/skarf grej, ett kedje halsband som man har runt ryggen typ, om ni fattar? Har velat ha ett sånt ett tag nu så blev as glad när jag såg det! hehe ;), hittade även ett bar örhängen. Riktigt nöjd! Haha, hittade även två filtar på jysk.. en rosa o en vit, super mysiga! Får se om jag orkar ta kort på det, men det blir isånnafall imorgon! Sedan så lunchade jag och mamma på henrys, mys! 
Träffade Nathalie på stan, även Adela. Har inte sett dom på ett tag, speciellt inte Adela, så det var kul o se dom! 
 
 
Angående bilden.. HAHA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela